Manuel Šumberac - 4 odgovora na 4 pitanja


Manuel Šumberac – 4 odgovora na 4 pitanja














Kada si znao da ćeš se baviti ilustriranjem? 
Nisam siguran kada je sve to počelo. Nekako me oduvijek zanimao crtež, slika, narativ, pa je ilustracija došla kao prirodni medij za tako nešto. Rekao bih da je ilustracija došla do mene prije nego li sam ja došao do ilustracije.

Koji je ilustrator na tebe utjecao?
U početku nijedan osobito (ili se bar toga ne sjećam), ali sam s vremenom sve više otkrivao ilustraciju i ilustratore. Kada bih morao odabrati jednog ilustratora to bi vjerojatno bio Shaun Tan, premda svakim danom otkrijem nekog novog ilustratora ili ilustratoricu čiji mi se rad sviđa i na neki način utječe na mene.

Koja ti je najdraža slikovnica?
Huh... s obzirom da nemam "jednu najdražu" navest ću tri.
Shaun Tan: The Lost Thing, The Red Tree
Jon Klassen: I Want My Hat Back
Shel Silverstein: The Giving Tree

Kojoj se osobini diviš kod Romana Simića, autora tekstova u slikovnicama o Juri?
Pa teško je sada izdvojiti samo jednu, Roman je pun dobrih osobina. Rekao bih da je s njime uvijek jednostavno, ugodno i zabavno biti u društvu, pa neka to bude skup osobina kojima se divim. 😊


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ivana Petrušić: 40 dana, Vodič do mentalnog, tjelesnog i duševnog blagostanja

Tisja Kljaković Braić: U MALU JE UŠA ĐAVA

Anna Todd: POSLIJE SVEGA: PAD