Citati o ljubavi

Citati o ljubavi


"Na svijetu uvijek postoji jedna osoba koja čeka onu drugu, bilo da je nasred neke pustinje ili usred velikog grada. A kad se te osobe sretnu i njihovi se pogledi ukrste, sva prošlost i sva budućnost gube svaki značaj. Samo postoji taj trenutak i ta nevjerojatna sigurnost da je sve stvari pod suncem ispisala jedna ista ruka, ruka koja je stvorila po jednu dušu blizanku za svaku osobu i koja je u njima probudila ljubav bez koje ni jedan san ljudske rase ne bi imao smisla."
Paulo Coelho

"Pronaći nekoga koga voliš i tko voli tebe je prekrasan osjećaj, prekrasan osjećaj. No pronalaženje prave srodne duše je još bolji osjećaj. Srodna duša je netko tko te razumije kao nitko drugi, voli te kao nitko drugi, zauvijek će biti tu za tebe, bez obzira na sve. Kažu da ništa ne traje zauvijek, ali ja vjerujem u činjenicu da za neke, ljubav živi čak i kad odemo."
Cecelia Ahern

..."jer međe kamene, zapriječit neće ljubav ...
Što ljubav može, kušat se usuđuje"...
W.Shakespeare

"Ona nikad nije izgledala lijepo. Ona je izgledala kao umjetnost i umjetnost ne bi trebala izgledati lijepo, trebala bi te natjerati da osjetiš nešto."
Rainbow Rowell

„Vidi ... U nekog se zaljubiš, ali ne dospeš da ga voliš ... Posebno kad si mlad ....
- Zaljubiš se ... Ali ga ne voliš? Zar to nije ... isto?
- Ne znam ... Meni nije ... zaljubiš se jer ... je to tebi potrebno ... A voliš ... Jer je to potrebno nekom drugom ... Ne misliš?
Jedno je kad čezneš za nekim tko je daleko ... A drugo kad čezneš za nekim tko je kraj tebe ... Tek onda je to .. „
Đorđe Balašević

„Ne…
Nismo mi bili ljubavnici…
Nikad…
Samo smo se ponekad malo gledali, kad nas nisu gledali…
I to je sve…
Oboje smo nosili na lančiću po polovinu jedne davno polomljene tajne, ali nismo pokušavali
da je sastavimo, ko zna zašto, i ta tajna lebdela je nad desetogodišnjim okeanom prošlog vremena kao
ukleta lađa…
Negde ovde daleko…
Negde tame blizu…
Ni na nebu, ni na zemlji…
Nikad mi nismo bili ljubavnici…Samo smo se ponekad,
u noćima punog meseca
malo tražili po dugim talasnim duzinama
Čežnje…
I to je sve…“
Đorđe Balašević

„Ljubav je veličanstvena katastrofa: znati da se zalijećeš u zid i svejedno ubrzavati; srljati u propast s osmijehom na usnama; radoznalo čekati trenutak kad će stvar stati. Ljubav je jedino programirano razočaranje, jedina predvidiva nesreća koja se traži.“
F.Beigbeder

“Od onog časa kad ste me vi počeli mrziti, ja sam vas počeo ljubiti. (...) Sav moj život od onog časa bio je prazan, nikad mi srce nije u ljubavi zadrhtalo, nikad propatilo, nikad žena nije potresla moju dušu. (...) Svojim glasom koji mi je prodirao u dušu posijali ste u meni onu klicu iz koje je proklijala moja bezumna ljubav. Ljubio sam vas bez nade, bez cilja, divlje poput luđaka i nježno poput djeteta. Sva moja divlja ćud promijenila se u janje što leži do nogu svog gospodara i onda kad ga odgurne. A kad sam poslije govorio s vama, bio sam osoran i grub, a ipak, svaka moja gruba riječ milovala vas je tajno, svaki moj hladni pogled kriomice vas je cjelivao. Svaki moj divlji, sablažnjiv čin bio je krinka - da sakrijem svoju beznadnu ljubav. Vi ste se grozili od mene, smatrali me svojim zlotvorom, a pred vama je bio nesretnik koji nije želio ništa drugo nego da mu dopustite da vas spasi iz ruku progonitelja! Ali vi to niste osjetili, vi o tom niste razmišljali. Kako je velika i beskrajna bila moja ljubav, tako je velika i beskrajna bila vaša mržnja. Šutio sam i patio ... Danas bih kleknuo i blagoslivljao sve te svoje boli, jer su mi donijele najveću sreću o kojoj se nikad nisam usudio pomišljati ni u snu.” 
Marija Jurić Zagorka

" Zvali smo to zagrljeno spavanje. Šest sati nepomičnog grljenja u snu. Grčevitog držanja jedno za drugo, kao da su potresi, kao da nas otimaju. Kao da nisu...Šest sati nepomičnog grljenja u snu. Tako se spava samo jednom u životu. S jednim u životu. S jednom u životu. Svima ostalima okreneš leđa nakon izvjesnog vremena, gurneš guzicu u krilo, kosu u usta, masirate se lopaticama, gurkate koljenima, joj vruće mi je od tebe, pomakni se malo, vučeš mi deku, đe ćeš sad, bolan moram pišat, žedan sam, ima boks na televiziji. I to je dobro. Tako mora biti. Zagrljeno spavanje ne sluti na dobro. Nitko ne može biti toliko privilegiran cijeloga života. Samo šest sati. Dovoljno za dosmrtni krater u duši i vječne, slučajnom prolazniku nevidljive modrice od grčevitog držanja jedno za drugo."
Mlinarević Sopta

„Svi smo mi rezultat ljubavi i zanosa''.
Lord Byron

“Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up. You build up all these defenses, you build up a whole suit of armor, so that nothing can hurt you, then one stupid person, no different from any other stupid person, wanders into your stupid life...You give them a piece of you. They didn't ask for it. They did something dumb one day, like kiss you or smile at you, and then your life isn't your own anymore. Love takes hostages. It gets inside you. It eats you out and leaves you crying in the darkness, so simple a phrase like 'maybe we should be just friends' turns into a glass splinter working its way into your heart. It hurts. Not just in the imagination. Not just in the mind. It's a soul-hurt, a real gets-inside-you-and-rips-you-apart pain. I hate love.” 
 Neil Gaiman

"Volim te, ne zbog onoga što si ti, već zbog onoga sto sam ja, kad sam s tobom. "
G.G. Marquez

„Ljubav ne pokazujemo tako da ljubljenu osobu gledamo u oči, nego da zajedno s njom gledamo u istom smjeru.“
Antoine de Saint-Exupery

"Odlučio sam se za ljubav. Manje je istinito, i manje vjerojatno, ali je plemenitije. I ljepše: tako sve ima više smisla. I smrt. I život."
Meša Selimović

"Ne znam. Cijeli svijet smo obišli u žudnji ludoj podjednakoj,a za korak se mimoišli."
Miroslav Antić

I uvijek ću te voljeti!", reče Mali princ ." Ne, reče ruža. Jednog dana ću uvenuti i onda će prestati da mi se dive." "Baš čudno", reče Mali princ, "da si moja ruža, ja bih te volio i tada"
Antoine de Saint-Exupéry

"Kad je dvoje ljudi jedno duboko u srcima, kadri su uzdrmati i ono što željeznu snagu ima."
 I Jing

„Ljubav.  Jedna riječ. Tanahna, ne veća ili dulja od ruba. Upravo to ona i jest: rub, oštrica. Prolazi središtem tvojega života i sve dijeli na dva dijela.  Prije i poslije.
Sve ostalo pada na jednu ili drugu stranu.
Prije i poslije...  i tijekom, trenutak ne veći ili dulji od ruba.“
L. Oliver

"Ljubav je sihirbaz, babo. Pokreće život i u život vraća. Liječi, krijepi, oplemenjuje. Sve boli, jade, tuge, gorčine potire, ne zna za prepreke. Ne priznaje zakone, norme, regule. Jedino je ona moćna, moćnija i od vremena i od smrti. Može i ono što se čini nemogućim-nesretnog, slomljenog, izgubljenog u jednom trenu preobraziti u sretna čovjeka. Sva sam od ljubavi, babo, a izvan toga ničeg nema."
 Nura Bazdulj Hubijar

"To se događa kada dvoje ljudi postane jedno: oni vise ne dijele samo ljubav. Oni dijele svu bol, slomljena srca, tugu i žalovanje"
Colleen Hoover

"Evo moje tajne. Vrlo je jednostavna: samo se srcem dobro vidi. Bitno je očima nevidljivo."
Antoine de Saint-Exupéry

"Susret dviju osobnosti, nalik je na dodir dviju kemijskih tvari: dođe li do reakcije, obje se preoblikuju."
 C. G. Jung

“Nitko me ne voli”, reče Mali Princ i sakrije rukama lice.
“Voliš li ti ikoga?” upita Lisica.
“Volim svoju ružu, ali…”, reče Mali Princ i zastane.
“Bit ćeš siguran da voliš kad budeš mogao reći: ‘Ne možeš napraviti ništa da te prestanem voljeti!'” reče Lisica.
“Ljudi su često nesretni”, nastavi Lisica, “kažu: ‘Nitko me ne voli.’ Ali, zapravo, oni su ti koji ne vole nikoga. To je baobab koji im je zarobio srce.”
“Da, baobab je takav: ako ga zapustiš, nikad ga se više ne možeš osloboditi”, složi se Mali Princ.
“Kad čuješ riječi: ‘Nitko te ne voli!’ koje ti šapuću zli vjetrovi, i osjetiš da ti baobab svojim korijenjem probada srce, sjeti se onih koje voliš; dozovi najbolje otkucaje srca koje si imao za ljubljene i vjetrovi će utihnuti – zasjat će sunce i osušiti korijenje”, reče Lisica.
“Ja zaista volim svoju ružu”, reče Mali Princ i pogleda prema zvijezdama. “Ne možeš napraviti ništa da te prestanem voljeti!” reče, a na licu mu zasja osmijeh."
 Antoine de Saint-Exupéry

„Na svijetu uvijek postoji jedna osoba koja čeka onu drugu, bilo da je nasred neke pustinje ili usred velikog grada. A kad se te osobe sretnu i njihovi se pogledi ukrste, sva prošlost i sva budućnost gube svaki značaj. Samo postoji taj trenutak i ta nevjerojatna sigurnost da je sve stvari pod suncem ispisala jedna ista ruka, ruka koja je stvorila po jednu dušu blizanku za svaku osobu i koja je u njima probudila ljubav bez koje ni jedan san ljudske rase ne bi imao smisla.“
Paulo Coelho

,,Boli jer je značilo."
John Green

"Vječna idila, vječna monotonija. ..Time se naše strastvena ćud ne moze zadovoljiti; samo u borbi nalazi nam duša mira, a fantazija nam se propinje do plamtećih zvijezda "
Šenoa

„Poljubac nije u poljupcu , zagrljaj nije u zagrljaju ni držanje za ruku za ruku u držanju . Tako se povezuju dvije duše , a to je mnogo više od dodira.“
P. Coelho

„Svi su jednaki, ali neki su jednakiji od drugih.“
 Orwell

„Najbolja vrsta ljubavi je ona koja probudi dušu i tjera nas da tražimo više, zapali vatru i srce, a umu pruži mir. To si mi dala, a to se nadam da ću ti ja moći pružiti, zauvijek.“
Ryan Gosling

„I, više nego dovoljno godina kasnije, možda nečija, možda proseda, možda bez ikoga, ti ćeš ugledati belog leptira na jorgovanu, i širom otvoriti prozore mameći ga da ti sobu opraši polenom i prolećem. A ulicom će prolaziti mali Cigan sa violom, videćeš samo drozdovo pero na šeširu kako promiče za šimširom, i začut ćeš Neku Staru Dobru Nepoznatu Pesmu, koju prvi put slušaš, a godinama je znaš ...
I zaplakat ćeš, istog časa ...
I najzad shvatiti kako sam te voleo ... „
Balašević

„Sve stvari u našem životu, koje stvaramo dugo vremena i s mnogo energije, stvorene su u pesku. Trajni su samo naši odnosi s ljudima. Pre ili kasnije doći će talas i odneti ono što smo sagradili s tolikim trudom. Kada se to dogodi moći će se smejati samo oni koji će se imati s kime držati za ruke.”
Harold S. Kushner

„Ljubav ne pita zašto, govori iz srca i nikad ne objašnjava. Ljubav ne misli dva puta, može doći iznenada ili se šuljati iz daleka ...“
C.Dion

"Znaš li zašto te želim? Nisam znao da sam izgubljen dok me ti nisi pronašla. Nisam znao koliko sam sâm sve do one prve noći koju sam proveo bez tebe u svom krevetu. Ti si jedina prava,jedino dobro što imam. Ti si ono što sam čekao ..."
Jamie McGuire

"Ako uopće znam sto je ljubav, onda to znam zbog tebe"
Herman Hesse

She walks in beauty, like the night
Of cloudless climes and starry skies... 
Lord Byron

"Kad se ljubi sve ima još više smisla"
P.Coelho

"Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi."
Goethe

"Živim s prašinom na srcu. Drukčije bih to teško opisao. Bilo je žena prije Tebe, nekoliko njih, ali ni jedne poslije. Nisam se svjesno obvezao na celibat, jednostavno nisam zainteresiran."
R . J .Waller

„... te amo como se aman ciertas cosas oscuras, secretamente, entre la sombra y el alma“
P. Neruda

„Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i samome sebi.“
Michelangelo Buonarroti

„Sad skoro nađoh jedan lep citat,i onako mi osta urezan „Bila je prva devojka koju sam voleo. Mislim, imao sam devojke i pre nje, znaš? Čak sam i mislio da sam u neke bio zaljubljen, ali nije to bila ljubav. Bilo je nalik na ljubav, skoro pa ljubav. Ali kada osetiš tu vrstu proždiruće potrebe za nekim, za koga bi učinio baš sve, ma šta to bilo... Kada ti je ta osoba pod kožom, u duši, kao da je njena suština utisnuta u tebe toliko snažno da je i sam vazduh koji udišeš, i svaki molekul tvog bića izmešan sa njom... To je ljubav. Tako sam je voleo.”
Jasinda Wilder

“Ono što je najljepše na iskrenoj i dubokoj ljubavi na kojoj je sve lijepo, to je da u odnosu prema onome koga volimo nijedna naša mana ne dolazi do izraza. Mnogo šta što je zlo u nama iščezava, a ono što je dobro ustrostruči se.”
Ivo Andrić

„Jur nijedna na svit vila
Lipotom se već ne slavi,
Jer je hvale sve skupila
Vila, ka mi srce travi.
Ni će biti, ni je bila,
Njoj takmena ka se pravi.
Lipotom se već ne slavi
Jur nijedna na svit vila“
Hanibal Lucić

„Ostadoh te željan jednog ljetnjeg dana,
O, srebrna vodo iz tuđeg vrela.
To je bilo davno.
Svaka mi je staza danas obasjana
Suncem i ljepotom. Sreća me je srela.
Iz stotinu vrela žeđ moja pije,
Al' mira ne nađoh nigdje, jer me nikad
Vatra prve žeđi ostavila nije.“
Ivo Andrić

"Ljubav i logika nisu ne spojive. Ljubav je logika sračunata, provjerena zavarena i iskovana da bi joj obris točno pristajao kalupu srca"
Tammara Webber

„Ljubav koja je mogla umrijeti nije bila ljubav.“
Ludwig Feuerbach

''Mi smo vječni jer smo Božje djelo. Stoga i prolazimo kroz mnoge živote i mnoge smrti, izranjamo s nepoznatog mjesta i odlazimo na drugo, također nepoznato. I kada ljudi razmišljaju o reinkarnaciji, uvijek se suoče s teškim pitanjem: ako je u početku bilo tako malo ljudskih stvorenja na licu Zemlje, odakle dolaze sve te nove duše? Odgovor je jednostavan. U određenim se inkarnacijama dijelimo. Poput kristala i zvijezda, poput stanica i biljaka, i naše se duše dijele. Naša duša pretvara se u dvije, te nove dvije se dijele u još dvije, i tako se kroz nekoliko naraštaja rasprostranimo po velikom dijelu Zemlje. Dio smo onoga što alkemičari nazivaju ''Duša Svijeta''. Uistinu, kad bi se Duša Svijeta samo nastavila dijeliti, rasla bi, ali bi bivala sve slabija. Stoga, kako se dijelimo, tako se i ujedinjujemo. A to ujedinjenje se zove LJUBAV. Jer kad se jedna duša podijeli, uvijek se dijeli na mušku i žensku polovicu. U svakom životu imamo tajanstvenu obavezu naći barem jednu od tih drugih Polovica. Najveća ljubav, koja ih je i razdvojila, namiruje se ljubavlju koja ih ponovno ujedinjuje. Kako mogu znati tko je moja Druga Polovica? Izlaganjem riziku, riziku od neuspjeha, prijevare i razočarenja, ali nikad odustajanjem od potrage za Ljubavlju. Tko ne odustane od potrage, na kraju pobjeđuje.''
Paulo Coelho

"Zaslužuješ nekoga tko će te voljeti svakim otkucajem srca, nekoga tko će svake sekunde razmišljati o tebi, nekoga tko će se svake minute, svakoga dana pitati što radiš, gdje si, s kim si i jesi li dobro. Potreban ti je neko tko će ti pomoći da ostvariš snove i zaštititi te od onoga čega se bojiš. Potreban ti je neko tko će te poštovati, voljeti svaki djelić tebe, a posebno tvoje manjkavosti. Trebala bi biti s nekim tko će te usrećiti, usrećiti te tako da poželiš zaplesati na oblacima.“
Cecelia Ahern

„Muškarac sanja o kompletnoj ženi. Žena sanja o kompletnom muškarcu. Ali ne shvaćaju da ih je Bog stvorio da jedno drugo učine kompletnim ..."
Jojo Moyes

„Ljubav su prostor i vrijeme mjereni srcem ...“
M. Proust

"I love thee with the breath, smiles, tears, of all my life-and if God choose, I shall but love thee better after death."
E. B. Browning

„Zaljubila sam se onako kako toneš u san: polako, a onda odjednom i potpuno.“

John Green

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ivana Petrušić: 40 dana, Vodič do mentalnog, tjelesnog i duševnog blagostanja

Tisja Kljaković Braić: U MALU JE UŠA ĐAVA

Anna Todd: POSLIJE SVEGA: PAD