petak, 7. lipnja 2013.

MARTIN LINDSTROM: KUPOLOGIJA



MARTIN LINDSTROM
KUPOLOGIJA

                                                                             
               





               
format: 15x23 cm
broj stranica: 192
uvez: meki
cijena: 99 kuna



Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara – pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta, koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima…
Prodaje li se zaista seks? Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula – miris, dodir i sluh?
Iznenađujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pozornost – i navodi nas na kupnju.
U posljednja tri desetljeća znanstvena istraživanja tržišta temeljila su se prije na višoj matematici nego na psihologiji. Taj matematički pristup je na neki način komotniji, kaže Paco Underhill u predgovoru knjige, kao da marketinški magovi pokušavaju navesti klijente na što sigurnije kockanje, tako što će im povećati šanse. U „Kupologiji“ (izvorno, Buy-ology: Truth and Lies About Why We Buy ) Martin Lindstrom zalazi u sferu neuromarketinga i objašnjava koji dio mozga reagira na pojavljivanje logotipa Coca-cole ili pak otkud nam ideja da seks prodaje, iako je dokazano da samo privlači pažnju, ali ne otključava džep.
Bezbroj je iracionalnih ponašanja vezanih uz kupovinu i iako sami sebe uvjeravamo da smo racionalna bića, rituali i praznovjerje imaju velik utjecaj na naše ponašanje pri kupnji. Potekli iz zajednice sakupljača i lovaca, i danas osjećamo smirenost kad vidimo brend koji poznajemo iz djetinjstva ili osjećamo kao da pripadamo istom klubu kad sretnemo tipa koji nosi majicu s istim znakom na džepu.

„Zadivljujući uvid u to kako potrošači doživljavaju logotipe, oglase, reklame, brendove i proizvode.“ – Time

„Knjiga koja se ne ispušta iz ruku.“        
Newsweek

„Ovo će zanimati svaku tvrtku koja lansira novi proizvod ili robnu marku.“
USA Today



Biografija autora: Martin Lindstrom jedan je od najcjenjenijih svjetskih marketinških gurua. Kao izvršni direktor i predsjednik tvrtke Lindstrom, marketinške agencije Brand Sense te Buyology Inc., Lindstrom daje savjete vrhunskim izvršnim direktorima kompanija kao što su McDonald's, Procter & Gamble, Yellow Pages, Nestlé, American Express, Microsoft, Walt Disney Company i GlaxoSmithKline. Povremeno piše za Financial Times, USA Today, Washington Post i mnoge druge. Njegovu prethodnu knjigu Brand Sense ugledni Wall Street Journal proglasio je jednom od deset najboljih marketinških knjiga u povijesti. Baš kao Brand Sense i Kupologija je prevedena na više od dvadeset svjetskih jezika.

PROFIL



Nema komentara:

Objavi komentar