MARTIN LINDSTROM: KUPOLOGIJA
KUPOLOGIJA
format: 15x23 cm
broj stranica: 192
uvez: meki
cijena: 99 kuna
Koliko znamo o tome zašto kupujemo?
Što doista utječe na naše odluke? U knjizi Kupologija Martin Lindstrom
predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije
vrijedne sedam milijuna dolara – pionirskog istraživanja koje je zavirilo u
mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta, koji su se susretali s
različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima…
Prodaje li se zaista seks? Koliko
je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda
utjecati na ostala čula – miris, dodir i sluh?
Iznenađujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga
dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pozornost – i navodi nas
na kupnju.
U posljednja tri desetljeća znanstvena istraživanja tržišta
temeljila su se prije na višoj matematici nego na psihologiji. Taj matematički
pristup je na neki način komotniji, kaže Paco Underhill u predgovoru knjige,
kao da marketinški magovi pokušavaju navesti klijente na što sigurnije
kockanje, tako što će im povećati šanse. U „Kupologiji“ (izvorno, Buy-ology: Truth and Lies About Why We Buy )
Martin Lindstrom zalazi u sferu neuromarketinga i objašnjava koji dio mozga reagira
na pojavljivanje logotipa Coca-cole ili pak otkud nam ideja da seks prodaje,
iako je dokazano da samo privlači pažnju, ali ne otključava džep.
Bezbroj je iracionalnih ponašanja vezanih uz kupovinu i iako
sami sebe uvjeravamo da smo racionalna bića, rituali i praznovjerje imaju velik
utjecaj na naše ponašanje pri kupnji. Potekli iz zajednice sakupljača i lovaca,
i danas osjećamo smirenost kad vidimo brend koji poznajemo iz djetinjstva ili
osjećamo kao da pripadamo istom klubu kad sretnemo tipa koji nosi majicu s
istim znakom na džepu.
„Zadivljujući uvid u to kako potrošači doživljavaju
logotipe, oglase, reklame, brendove i proizvode.“ – Time
„Knjiga koja se ne ispušta iz
ruku.“
Newsweek
„Ovo će zanimati svaku tvrtku koja lansira novi proizvod ili robnu marku.“
„Ovo će zanimati svaku tvrtku koja lansira novi proizvod ili robnu marku.“
USA Today
Biografija autora: Martin Lindstrom jedan je od najcjenjenijih svjetskih
marketinških gurua. Kao izvršni direktor i predsjednik tvrtke Lindstrom,
marketinške agencije Brand Sense te Buyology Inc., Lindstrom daje
savjete vrhunskim izvršnim direktorima kompanija kao što su McDonald's, Procter
& Gamble, Yellow Pages, Nestlé, American Express,
Microsoft, Walt Disney Company i GlaxoSmithKline.
Povremeno piše za Financial Times, USA Today, Washington Post
i mnoge druge. Njegovu prethodnu knjigu Brand Sense ugledni Wall
Street Journal proglasio je jednom od deset najboljih marketinških knjiga u
povijesti. Baš kao Brand Sense i Kupologija je prevedena na više
od dvadeset svjetskih jezika.
PROFIL
Primjedbe
Objavi komentar