ALGORITAM-PROFIL-MOZAIK (APM) – rođen je novi najveći knjižarski lanac u Hrvatskoj!
Na tiskovnoj konferenciji održanoj u zagrebačkom
hotelu Dubrovnik u subotu, 5. travnja 2014. godine, predstavnici triju velikih
domaćih izdavačkih kuća – Algoritam, Profil i Mozaik knjiga – obznanili su
integraciju prodajnih mjesta te će od 1. svibnja ove godine 40 knjižara širom
Hrvatske poslovati pod novim imenom Algoritam-Profil-Mozaik.
Prije dvije su godine nakladnici
Profil i Mozaik knjiga učinili isto, a sada im se – izdvojivši vlastitu
maloprodaju – pridružio Algoritam. Formalno će se, dakle, upisom u sudski
registar, tvrtka Profil Mozaik preimenovati u Algoritam-Profil-Mozaik. Kupcima
će time ponuditi bolje uvjete: veći izbor artikala (njih oko 150.000!) i višu
kvalitetu usluga na zajedničkih 9.260 m2 prodajnog prostora sa 230
zaposlenih. Novoj će tvrtki to donijeti ujednačavanje uvjeta kod dobavljača,
smanjenje troškova, bolju teritorijalnu
pokrivenost, veće mogućnosti i više opcija u budućnosti.
Tri izdavačke kuće i dalje će biti
neovisne – Neven Antičević će i dalje voditi nakladu Algoritma, Daniel
Žderić svoj Profil, a Bojan Vidmar Mozaik knjigu. Upravom novog
vladara knjižarskog tržišta trgovina, APM-a, predsjedati će dugogodišnji
direktor Algoritma Branko Šoštarić. Minela Barbarić i Nikica Micevski,
dosadašnji direktori Profil Mozaika, postaju članovi Uprave APM-a.
Neven Antičević, član Uprave
tvrtke Algoritam d.o.o., u nadahnutom je govoru naglasio: „Sinergiju našeg
nastupa prema kupcima pojačat ćemo uzajamnim komparativnim prednostima,
širenjem strane knjige i multimedije u „stari“ Profil Mozaik i širenjem
hrvatske knjige, udžbenika i darovnog program u „stari“ Algoritam“.
Bojan Vidmar, direktor Mozaik
knjige, dodao je: „Ovo je najbolja – svi partneri vjerujemo – dobitna
kombinacija. Naše veliko pozitivno iskustvo iz prvog spajanja prije dvije
godine proširenjem dobiva nove kvalitetne dimenzije. Naši nekadašnji različiti
koncepti iz kojih ćemo spajanjem za buduće zadržati samo najbolje sadržaje, će
postati velika prednosti novog zajedničkog lanca knjižara“.
Daniel Žderić, direktor svih
Profilovih društava (International, Knjiga, Multimedija), kazao je kako je ideja novog lanca dati
bolju uslugu korisnicima, proširiti ponudu na druga područja, na bolji način
komunicirati najbolje naslove iz svakog područja, biti brz, imati najšire
znanje o knjigama i dovoljan broj popusta, te se pripremiti za digitalno doba
na najbolji mogući način s digitalnim
uslugama koje će otvoriti pregršt novih mogućnosti. „S obzirom da smo svi mi iz
svijeta knjiga, želimo da se znanje sve tri izdavačke kuće prenese na cijeli
knjižarski lanac“, zaključio je.
Naposlijetku je o budućnosti govorio Branko
Šoštarić, predsjednik Uprave Algoritam-Profil-Mozaika: „Pred
nama su najprije inventure i usklađivanje goleme baze artikala – ne postoji
tvrtka u Hrvatskoj s takvim brojem različitih proizvoda. Ponuda će biti
najkvalitetnija moguća, imat ćemo sve za kućnu zabavu, u potpunosti ćemo se
orijentirati prema kupcima i njihovim potrebama“.
APM uskoro planira pokrenuti
konceptualno potpuno novu web stranicu koju će nositi društvena mreža
knjigoljubaca, a dodatno će razvijati projekt „Imaginarij“. Mnogo će još biti
inovacija, iako novo ime prodajnog lanca ne spada u tu kategoriju.
„Znamo da novo ime koje smo izabrali
možda nije baš najoriginalnije, no razlog tome je što sve naše matične tvrtke
imaju prilično snažne pojedinačne brandove. Stvaranje novog branda u vrijeme
kada većina razmišlja o rezanju troškova bilo bi preambiciozno. Ostavit ćemo to
za neka druga vremena“, poručio je pred brojnim predstavnicima medija Neven
Antičević.
Primjedbe
Objavi komentar