CITATI ZA PONEDJELJAK (I SVAKI DRUGI DAN)

CITATI ZA PONEDJELJAK (I SVAKI DRUGI DAN)

 „Lica su ljudi možda zagonetna slova. Lica su valjda izraz izgubljenih snova." Tin Ujević
„Kada se jedna vrata zatvore, druga se otvore, ali mi prečesto gledamo u ona zatvorena da ne vidimo ona koja su se otvorila za nas.“ Helen Keller
„Što više letimo, to manji izgledamo onima koji stoje na zemlji." Friedrich Nietzsche
„Mrijeti ti ćeš kada počneš sam, u ideale svoje sumnjat!" Silvije Strahimir Kranjčević
„Na kraju, bez da to shvaćamo, svatko od nas stvara vlastitu stvarnost, a ona je zapravo samo plod naših uvjerenja.'' Laurent Gounelle
„Moram podnijeti dvije tri gusjenice ako želim upoznati leptire." Antoine de Saint-Exupéry

„Sreća se nalazi u svemu. Treba je samo znati izdvojiti.“ Konfucije
„Ima samo dva dana u godini kada ništa ne možeš učiniti. Jedan se zove jučer, a drugi sutra.“ Dalai Lama
„Ugradi u sebe. Velike misli, velike ljudi, velike ljubavi. Otkači od sebe. Mala srca, male taštine, male laži. Riskiraj i pucaj na veliko. Ali ostani čovjek koji primjećuje i cijeni ono malo. Ono najmanje. “  Ingrid Divković.
„Koga čekaš da se desiš sebi?!” Ingrid Divković.
„Od sutra ću biti tužan, od sutra.
Danas ću biti zadovoljan:
čemu biti tužan, kakva korist od toga?
Zašto puše loš vjetar?
Zašto da se danas tužim na sutra?
Možda sutra bude dobro, možda sutra bude lijepo.
Možda će još i sutra sjati sunce.
Možda neće biti razloga za tugu.
Od sutra ću biti tužan, od sutra.
Ali danas, danas ću biti zadovoljan
i svakom ću gorkom danu reći:
Od sutra ću biti tužan.
Danas ne."  Nepoznati autor
„Kada mislite da možete ili ne možete u oba slučaja ste u pravu." Nada Bučević
„Uvijek sam zamišljao da će raj biti neka vrsta knjižnice." Jorge Louis Borges
„Ulizice – to su za mene najgori ljudi na svijetu, najštetniji, najpokvareniji.
Oni podržavaju svaku vlast, oni i jesu vlast, oni siju strah bez milosti, bez ikakvog obzira, hladni kao led, oštri kao nož, kao psi vjerni svakoj državi, kao kurve nevjerni svakom pojedincu, najmanje ljudi od svih ljudi. Dok njih bude nema sreće na svijetu, jer će uništiti sve što je istinska ljudska vrijednost.“ Meša Selimović
„Živite u svojoj koži a ne u tuđim očima!“ Ingrid Divković
„Smijmo se kad god možemo i dokle god možemo jer se nikad ne zna kad će nam život zapapriti.“ Oscar Wilde 
„Ljepotu vidite tamo gdje ju želite vidjeti.“ Razgovori s Bogom
„Ukoliko uspiješ u životu bit ćeš svačija, ako ne uspiješ bit ćeš samo moja.“ – moja majka
„Ne odustaj jer u životu je sve moguće!“ – moja majka
„Ništa mi neće ovaj dan pokvarit“ TBF
„Osmijeh je dobro djelo!“ Riječi poslanika Muhammeda
„Strpljivost znači biti u stanju vidjeti dovoljno daleko i imati povjerenja u krajnji ishod procesa. Što je strpljivost? To je gledati trn, a vidjeti ružu, gledati noć, a vidjeti zoru." Rumi
„Izađi van, na polja, uživaj u prirodi i suncu, idi van i pokušaj se ponovno domoći sreće u sebi i u Bogu. Pomisli na svu ljepotu koje još uvijek ima u tebi i oko tebe i budi sretan!" Anna Frank
„Kako voliš sebe, vole te i drugi, to uče od tebe.“ Rupi Kaur
„Možda ću sutra umrijeti! ... A na zemlji neće ostati nijedno stvorenje koje bi me potpuno shvatilo. Jedni me drže gorim, a drugi boljim nego što sam zaista... Jedni će reći: bio je dobar dečko, a drugi –gadan čovjek. A i jedno i drugo bit će lažno. Kad je tako, je li vrijedno živjeti? A ipak živiš – zbog radoznalosti: čekaš nešto novo... Smiješno i dosadno!“ M. J. Ljermontov
„Postoji verovanje u narodu da se novcem ne može kupiti sve. Priznajem. Ali se može kupiti jako puno toga, verujte mi... Idealisti se neće tako lako predati. Oni znaju da je strašno biti bogat, a nesretan...
Verovatno. Ali praktični su otkrili i goru situaciju: siromašan, a nesretan..." Đorđe Balašević

„Nemoj se bojati tapkanja u pijesku. Boj' se tapkanja u mjestu." Ingrid Divković
„I kad ti se čini da nećeš moći.
Možeš. Čini ti se.
I kad ti se čini da si sam
i da nikoga tvoga nema.
Nisi. To je tren samo.
I kad ti se čini da je dan težak.
Proći će. Svi prođu.
I da su ti oči pune suza.
Isplači se. I kreni dalje.
Samo ti se čini da ne možeš hodati." Nena Šahbazović
„Učini ili ne učini! Nema pokušaja!" Master Yoda
„Više je dobrih ljudi na svijetu nego zlih. Mnogo više. Samo se zli dalje čuju i teže osjećaju. Dobri ćute.“ Meša Selimović
„I tebi baš, što goriš plamenom
Od ideala silnih, vječitih,
Ta sjajna vatra crna bit će smrt,
Mrijeti ti ćeš, kada počneš sam
U ideale svoje sumnjati.“ S. S. Kranjčević
„Moje želje nisu bile materijalne prirode jer to me više nije zanimalo; ono što mi je u životu trebalo bila je životna sila, energija koja će biti jarka, isijavajuća, radosna, smirena, motivirajuća, ambiciozna ,s osjećajem da sam vrijedna svega ,samouvjerena, snažna i sigurna u to kamo idem i što moram učiniti kad tamo stignem.“ Francesca Brown
„Ne daj je, prijatelju, ne daj joj da pobjegne!" Riječi stranca upućene mome dečku
„Život nam vraća samo ono što mi drugima dajemo.“ Ivo Andrić
„Mi smo tek tvar od koje građeni su snovi, i snovima je samo obavit nas kratki život." Shakespeare
„Daruj si trenutak mira
i shvatit ćeš kako bezglavo juriš naokolo.
Nauči šutjeti
i shvatit ćeš da si pričao previše.
Budi ljubazan
i pojmit ćeš kako si drugima prestrogo sudio.“ Drevna kineska izreka
„Ako je loše voljeti kišu, tišinu, knjige, laganu muziku i šume, ako je loše biti sretan dok gledaš zvijezde i zamišljaš neke druge, nepoznate svjetove, a u njima vidiš svoju ljubav, kako te čeka, nasmijana; ako je loše biti čovjek kome su osjećanja iznad materijalnih stvari i koji čezne samo za romantikom, upaljenom svijećom i dodirom, iskrenim i toplim, onda sam najgori na svijetu.“
Meša Selimović
„Volite savršeno, nesavršenog sebe.“ Nick Vujičić
 „Smijte se često, dugo i glasno. Smijte se dok ne izgubite dah. Suze se događaju. Izdržite, odbolujte, preživite. Recite ljudima da ih volite, u svakoj prilici. Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzimaju dah." George Carlin
„Treba otimati radost danima što bježe " Majakovski
„Van mene katkad svijet i posivi. Ili se smrači i naoblači. Dobro je zato što postoje i ove moje ljepše boje. I neki osmijeh sunčan i plah. I vjetar nečujan kao dah. Pa sve kad trne i vene, kad tmurno izgleda svijet oko mene, u meni bukti sto vatrometa nekakvog ljepšeg, samo mog svijeta..." Mika Antić
„Hrabriji ste nego vjerujete, snažniji nego izgledate i pametniji nego mislite." A.A. Milne
„Ili ću vladati ili ću stradati." Katarina Velika
„Pio bih ti iz pupka, dokle god ne usahne moć moja." Mićo J. Grnović
„Postupaj s ljudima kao da su ono sto bi trebali biti i pomoći ćeš im da postanu ono sto mogu biti!" Goethe
„Sreća pa je ponedjeljak, imamo još 5 dana da se pripremimo za vikend!!!“ – kuma koja uvijek kasni
„Sjedi tiho srce moje, ne diži prašinu, pusti da svijet nađe pute k tebi." R. Tagore
„Za sada, evo kako se snalazim:
Kimaj glavom i svima se smješkaj.
Šarmiraj. Pazi. Budi prokleto zabavan. Budi uvijek usred zabave, ali ne pij. Ne riskiraj gubitak kontrole (to se dovoljno često događa i kad si trijezan). Stvarno pazi na sve. Napravi sve što je potrebno. Budi glavni. Bilo što, samo ne lovina. Uvijek je bolje loviti nego da love tebe." Jennifer Niven
„Život je san!“ Calderon de la Barca
„Upamti: stvarnost je stvarnija ako joj dodaš nestvarnog. " Mika Antić
„Kakve su ti misli, takav ti je život." svećenik Tadej
„Ne boj se, jer ja sam s tobom!" Biblija
 „Jer istina je...
iako nemam pojma
što će se dogoditi u
budućnosti... istina je
barem danas... da ja...
NE ŽALIM NI ZA ČIM.“  Julie Cross
„Noć donosi zvijezde kao što nam tuga otkriva istine“ Philip James Bailey
„Čovjek sanja toliko sjajnu svjetlost, koliko mračnija je noć oko njega i u njegovu srcu." Ivan Cankar
„Kažem ti-svaka osoba koja je ikada k tebi prišla, došla je da o tebe primi dar. Čineći tako, ona tebi daje dar-dar da osjetiš i ispuniš Tko jesi. Kad uvidiš tu jednostavnu istinu, kada je razumiješ, spoznaš najveću od svih istina: POSLAO SAM TI SAMO ANĐELE." N. D. Walsch
„Nijedno stanje nije niti loše niti dobro.
Ono samo jest.
Način na koji ga doživljavamo ga čini lošim ili dobrim.
Odlična vijest je da mi vladamo svojim načinom doživljavanja." Nepoznati autor
„Ništa neka te ne straši, ništa ne uznemiruje. Sve prolazi. Samo Bog ostaje isti. Tko je strpljiv sve postiže. Tko ima Boga ima sve. Jedino Bog dostaje." Sv. Terezija Avilska
„Vrijeme koje nismo proveli u ljubavi, izgubljeno je vrijeme!“ T. Tasso
„Knjiga nije hrana , ali je poslastica.“ Tin Ujević
„Mi sami moramo postati promjena koju želimo vidjeti." M. Ghandi
 „Nikada više ne planiram. Ja samo živim ovaj život. Ponekad kako želim, ponekad kako moram. Sitnice mi boje život. Sitnice su sreća. Zato ja volim male stvari. I velike torbe. Svuda ih sa sobom nosim, jer sebi dugujem još po neku šetnju između očekivanog i neplaniranog." Ivo Andrić
„Svatko na svijetu trebao bi dobiti ovacije barem jednom u životu, jer svi zajedno pobjeđujemo svijet“ R. J. Palacio
„Da ljudi češće misle kako su samo na proputovanju kroz ovaj svijet, bili bi čistiji i bolji.” Nura Bazdulj-Hubijar
„Svaki tvoj poraz postat će pobjeda ako ga prihvatiš mirno. Oni koji uvijek traže dobitak, uvijek su na gubitku. Mnogi završavaju život u velikim bolovima, jer pokatkad Svijet u zadnjim trenucima uspostavlja ravnotežu između sreće i nesreće u tijelu koje mu pripada. Luđaci su oni koji se odviše raduju i odviše žale sljedeći ih dan iznenadi.“ Miro Gavran
„Važnije je biti u miru nego u pravu.“ Ana Bučević
„Zašto dopuštamo da nam činjenice ili išta drugo osim naših snova kroji živote?“ Cecelia Ahern


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ivana Petrušić: 40 dana, Vodič do mentalnog, tjelesnog i duševnog blagostanja

Tisja Kljaković Braić: U MALU JE UŠA ĐAVA

Anna Todd: POSLIJE SVEGA: PAD