četvrtak, 10. travnja 2014.

Zvijezde na zagrebačkom predstavljanju novog hita Mani Gotovac!




 Plesa sa zvijezdama, tetoviranog enfant terriblea kazališne scene i cijenjenog leksikografa na jednom mjestu?
Tko može okupiti Acu Stankovića, troje renomiranih autora iz različitih izdavačkih kuća, Sonju Sterle bez bika, pobjednika

Možda Stanković, u specijalnom izdanju Nedjeljom u 2. Ali prethodno će to učiniti Mani Gotovac. U petak, 11. travnja u 18 sati na predstavljanju nove knjige „Ma koji život, ma koji teatar“.

Na predstavljanju nove knjige autorice prošlogodišnjeg bestselera Fališ mi govorit će: književnica Milana Vuković Runjić, novinar i pjesnik Aleksandar Stanković, prof. Mirjana Krizmanić, književnik Zvonimir Mrkonjić, redatelj Miran Kurspahić i urednik Velimir Visković.
Ulomke iz knjige čitat će popularni dramski umjetnici Judita Franković i Mislav Čavajda.

Predstavljanje će se održati u prizemlju knjižare Profil Mozaik Megastore, Bogovićeva 7, Zagreb. Za ovu će se prigodu razmaknuti police s knjigama, postaviti pozornica i gledalište sa 70 sjedećih mjesta dok će se stajaće pozicije popunjavati do „galerije“ na 1. katu. Ulaz je, dakako, slobodan.

Dolazak najavljuju brojne osobe iz kulturnog i javnog života naše „male“ domovine, koliko god to otrcano zvučalo. Strastvena kraljica domaćeg teatra družit će se, kao i sve ostale zvijezde večeri, s obožavatelji(ca)ma nakon promocije u Megastoreu.

Ma koji život, ma koji teatar“ (Profil Knjiga, ožujak 2014., 189 kuna) prodavat će se uz promotivni popust od 20 posto.

U svojem velikom hitu Fališ mi, Mani se u prvom redu bavila ljubavlju prema muškarcu svojega života i tragičnim iskustvom materinske ljubavi. Ljubav prema kazalištu ostala je donekle u sjeni. Ova knjiga je stoga komplementarna tome velikom hitu, jer je u njoj u prvom planu ljubav prema kazalištu. Zapisi su različitih žanrovskih karakteristika: ima tu autobiografskih, odnosno dnevničkih fragmenata, pisanih kao komentar aktualnih zbivanja u kazalištu, puno je i polemika, dramaturških komentara i teatroloških opservacija. – Velimir Visković

Nema komentara:

Objavi komentar