petak, 15. rujna 2017.

Zoe Sugg CURA NA NETU NAKON PREKIDA

Gdje je Noah Flynn?

Mala digresija od uobičajenoga bloganja!

Ako redovito pratite objave Cure na netu, onda znate koliko volim odgovarati na pitanja, u komentarima ili e-mailom. Iako je većina vas super cool i najčešće me pita najnormalnije stvari, primjerice kako mi je ove školske godine i kako sam se isplanirala pripremati za odabrane predmete i ispite... u zadnje mi je vrijeme inbox preplavljen i pitanjima o Noi Flynnu. Ukratko, zanima vas ovo: Gdje je? Čime se bavi? Zašto je prekinuo turneju sa Sketchovcima?

Upravo tim pitanjima bombardiraju me i na ostalim društvenim mrežama, pa čak i u stvarnom životu! Dakle, krajnji je čas da kažem što znam.

Ako ste tek nedavno počeli pratiti moj blog, vjerojatno još ne znate da smo Noah i ja nekoć bili par (naglasak na „nekoć“). Oni koji me već dulje vrijeme prate, poznaju ga i kao „dečka iz Brooklyna“. Kako već neko vrijeme nisam pisala o njemu – ni o nas dvoje, što se toga tiče – zbog njegova nedavnog povlačenja iz javnosti mnogi su se počeli pitati što se događa.

Da prvo duboko udahnem... Dakle, bit ću iskrena: ne znam ni ja! Odnosno, znam koliko i vi, i istinski se nadam da je dobro i da je sretan – čime god se bavio. Njegov menadžment je izdao sljedeće priopćenje.

„Zbog preopterećenosti zahtjevnim angažmanima i osobnim problemima Noah je odlučio napustiti svjetsku turneju skupine The Sketch mjesec dana prije planiranog roka. Ispričava se obožavateljima ako ih je time razočarao i iskreno im zahvaljuje na vjernoj podršci.“

I to je sve što znam. Nažalost, to što sam mu prijateljica ne znači da ga mogu pratiti GPS-om i stoga se ne mogu ulogirati u neku mobilnu aplikaciju i provjeriti gdje se nalazi (iako sam poprilično sigurna da mama tako prati mene i brata). Dobro ga poznajem i mogu reći da takvu odluku sigurno nije donio naprečac. Iznimno je čvrst karakter i uvjerena sam da će se vratiti kad to najmanje budemo očekivali!

Nadam se da sam napokon odgovorila na sva pitanja koja vas muče i da ovaj blog sada može nastaviti uobičajenim ritmom.

Vama koji možda i ne znate o čemu to blebećem... oprostite, haha!
Isto tako, Noah, ako slučajno čitaš ovo, molim te da mi odgovoriš na poruke ili ću stvarno biti prisiljena angažirati privatnog istražitelja da ti uđe u trag!

Cura na netu se odjavljuje XXX


                                                           ****
Čim sam gotova s objavom, prosljeđujem laptop Elliotu. – Prolazi?
Pogledom prelijeće tekst dok nervozno grickam zanokticu malog prsta.
- Solidno – odvraća nakon nekoliko trenutaka mučne tišine.
Dobivši potvrdu, smjesta mu oduzimam laptop i objavljujem tekst kako ne bih stigla promijeniti mišljenje. I napokon mogu odahnuti. Sad je gotovo! Više ne mogu povući što sam rekla! Apsurdno je što sam uopće morala dati takvu službenu „izjavu“, ali napokon sam to učinila. I osjećam kako mi obrazi gore jer sam strahovito ljuta na nastalu situaciju...
Elliot se nakašljava – glasno – prekidajući mi misli. Primjećujem da je stisnuo usnice i odmah me steže oko srca. Nešto ga muči. – Stvarno se nisi čula s njim još od sredine kolovoza?
Sliježem ramenima. – Njet.
- Ne vjerujem! Dečko iz Brooklyna nas se ipak odrekao!
Ponovno sliježem ramenima. Drukčije to i nisam u stanju prokomentirati. Ako se previše uživim u problematiku, osjećaji s kojima ionako već teško izlazim na kraj izbit će na površinu!
- Imam samo jednu njegovu poruku. – Vadim mobitel kako bih mu je pokazala. – Vidi!

            Oprosti, Penny! Svega mi je pomalo dosta.
            Prekidam turneju i uzimam stanku.
            Uskoro ću ti se javiti Nx

Ne znam što točno misli pod tim „uskoro“ jer je otad prošlo više od mjesec dana, a od njega ni slova. Poslala sam mu tko zna koliko običnih i direktnih poruka i e-mailova, ali se o sve oglušio pa sam nedavno jednostavno digla ruke. Ne želim ostaviti dojam da sam poput onih očajnih jadnica koje proganjaju svoje bivše. Ipak, stegne me u grlu kad god se sjetim da mi se još nije javio.
- U tom slučaju – nastavlja Elliot – uopće nisi pogriješila sa službenom objavom. Tako si si skinula ostale s grbače. Nikome nije potrebno toliko drame u životu!


Nema komentara:

Objavi komentar